top of page

Vitamines voor Hoofd en Hart........ omdat je het even nodig hebt

Bijgewerkt op: 27 mrt. 2020



Het coronavirus heeft Nederland steeds meer in zijn greep. En de grootste haard blijkt de provincie waar ik woon -Noord-Brabant- te zijn. We worden opgeroepen om social distancing in acht te nemen, om uit elkaars buurt te blijven.

Wat doet dat met je?

  • Of je nu moet thuiswerken,

  • of zonder werk thuis zit omdat het bedrijf waar je werkt gesloten is, al dan niet op last van genomen maatregelen,

  • niet zo gemakkelijk aan nieuwe opdrachten kunt komen,

  • je kinderen begeleidt met hun schoolwerk,

  • alleen thuis bent, of met anderen…

Op dit moment weten we nog niet hoe lang dit gaat duren en of er nog strengere maatregelen komen. (al houden velen er in hun achterhoofd wellicht al rekening mee)

En als die strengere maatregelen komen, hoe gaat ons leven er dan uitzien?


Alles bij elkaar kan het je behoorlijk onzeker maken. De verveling kan toeslaan. Je kunt je eenzaam voelen. Je kunt er lusteloos van worden, stress of depressieve gevoelens van krijgen. En angst voor de toekomst kan steeds meer de kop opsteken.

Behalve dat het belangrijk is om je vaste dag- en nachtritme aan te houden, gezond te eten en te blijven bewegen, ga ik ook mijn steentje aan jouw welzijn bijdragen.

Elke donderdagavond om 20.30 uur ben ik live op Facebook in de privé Facebook groep 'Hoe Gaat Het Met Je? Vitamines voor Hoofd en Hart'. Waar je kwijt kunt wat je persoonlijk, werkgerelateerd of in je ondernemerschap dwars zit.

Waar ik binnen mijn mogelijkheden antwoord geef op vragen of onzekerheden die bij je leven. Of met je op zoek ga naar waar je terecht kunt.

En waar ik je vertel wat je kunt doen om jouw onzekerheid de baas te blijven . Kortom, een wekelijkse kans op coaching voor jou, zonder dat je portemonnee er aan te pas komt. Zelfs als is het maar voor eentje, ik zal er voor je zijn! Want wij mensen zijn sociale dieren, met behoefte aan menselijk contact, zeker in bijzondere tijden zoals nu. Voor als je alleen bent, of als je even buiten het gebruikelijke kringetje je hart wil luchten. Omdat het anders wel heel benauwend kan worden. Even zodat je actief blijft in je brein 😉 Om te zorgen dat je Kwetsbaar Krachtig wordt en blijft! Want bijzondere tijden, vragen om een bijzondere aanpak, om bijzondere acties. Dus pak deze kans en meld je hier aan voor de wekelijkse 'Hoe Gaat Het Met Je?' FB-Live uitzending . Zorg ervoor dat je je gegevens volledig en correct invult en zet in het veld 'Je Bericht': Contact. Als je liever 1-op-1 met me wilt praten, plan dan (éénmalig) gratis een persoonlijk gesprek met me in. Want met elkaar komen we Kwetsbaar Krachtiger door en uit deze crisis! En ik houd de mogelijkheid open om het vaker per week te gaan doen, dan wel via Zoom.

64 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page